.


21 mars 2011

MIRROW LOVE!





Som jag har sagt förut, det som inte är färdigt är ofta intressant! Japp, det är min enkla
inrednings filosofi!  Ikeas grundtal stång är så otroligt användbar, jag har hängt jeans och 
skor i den och har några i köket också där kastruller och vispar hänger, men nu är speglarna i 
huset på tur! Mitt senaste diy projekt wooden hanger är ute hos Emmas designblogg nu. Den
 flyttar jag in i sovrummet snart där mina smycken och scarfs kommer att få synas och glänsa!

I heart mirrows a lot right now! I like to move around stuff and furnitures in the house and
 the latest is to hang mirrows like this. I am guest blogging at Emmas designblogg today, 
Look in here what a have made! Annaleena xoxo






9 kommentarer:

  1. Du har en fantastisk fin fargetone i bildene dine. Bildene er delikate, innbydende og magiske. Gleder meg til hvert eneste innlegg :)

    Kristine :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt med vågräta bräder på väggen, blir helt enkelt inspirerad!
    Kram
    Klara

    SvaraRadera
  3. I like very much this idea to suspend mirrors with a hook it give a lot of style to this decoration and it emphasizes the presentation of this collection of mirrors !

    SvaraRadera
  4. Som alltid, inspirerande och kreativt! Du är otroligt duktig. /Camilla

    SvaraRadera
  5. Förlåt, men det heter mirror.
    Väldigt fint!

    SvaraRadera
  6. oh my...your mirrors are beautiful! xo t

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera